על מה לדבר עם בחורה?

שתפו:

חברה שלי יצאה פעם לדייט עם בחור, ביולוג במקצועו. שעתיים הוא דיבר איתה על חסרי חוליות. לא היה להם דייט שני. מדובר בבחור נאה, וחברה שלי שלא קיבלה סקס כבר 10 חודשים דווקא באה לפגישה עם כוונות לסיים את הלילה מרוחה בקצפת ומודה לאלוהים. אז איפה הוא טעה? למה שניהם הלכו הביתה לבד, מבואסים, בודדים ולא מסופקים? אז על מה באמת כדאי לדבר עם בחורה על מנת ליצור המשך לערב? דבר ראשון תן לי להרגיע אותך. אין שום משמעות לנושא השיחה. אני עצמי יצאתי לדייט ראשון עם בחור שהתווכח איתי בהתלהבות על חשיבותם של מספרים ראשוניים (מהתיכון ועד היום יש לי סיוטים על משוואות עם נעלם ואני טיפוס הומני) ולמרות זאת התאהבנו והייתה לנו זוגיות מאושרת… אפילו ידידנו חובב חסרי החוליות היה יכול לצאת מהדייט שלו עם חיוך על הפנים, אם רק היה מצליח לזכור את הכללים לשיחה עם בחורה:

כלל מספר 1:  נשים אוהבות לדבר. מה זה אומר בעצם? הרבה גברים כל כך עסוקים בפחד משתק בקשר לשאלה " מה אני הולך להגיד לה" שהם מקשקשים ומברברים ושוכחים שאומנות השיחה היא כמו ריקוד – רצוי וצריך שיהיה יותר ממשתתף פעיל אחד. בראש שלהם שוכנת מחשבה אחת שמציקה להם: "אז מה אני אגיד עכשיו" הם כל כך עסוקים במה הם הולכים להגיד שהם לא ממש מקשיבים לאישה שאותה הם מתאמצים להרשים. סך הכל החיים שלכם הגברים קלים למדי, נשים על פי רוב די נהנות לדבר. הסטטיסטיקה טוענת שאישה ממוצעת מדברת ביום יותר מפי 3 מילים מהגבר הממוצע. במקום להתרכז כל הזמן במה אתה הולך להגיד תפתח את האוזניים טוב טוב ותצור שיחה שבה אתה מגיב לדברים שהיא אומרת.

כלל מספר 2:. זה לא חשוב על מה אתה מדבר איתה, אלא איך אתה מדבר איתה נשים אוהבות גברים שמקשבים להן. אין משהו פחות סקסי מגבר שעסוק רק בעצמו, במחשבות שלו, בחרדות שלו ולא רואה את האישה שמולו ממטר. תשתדל ששפת הגוף שלך תשדר הקשבה, תרכין את הגוף שלך טיפה קדימה, לכיוונה, תהנהן במקומות הנכונים, תניח עליה יד מבינה, תסתכל לה בעיניים, תחייך אם היא מספרת משהו משעשע. וזה מוביל אותנו לכלל

מספר 3 : שיחה עם בחורה צריכה לעורר רגש. אנחנו הנשים אוהבות להרגיש. שיחה אינטלקטואלית בענייני דיומא לא תוביל אותך למיטה. מתי אתה הכי נהנה משיחה כאשר אתה מרגיש שהצד השני מקשיב לך, כשיש ויכוח או להט באוויר. זה לא ממש משנה על מה אתה מדבר אבל כדאי שתדבר על משהו שאתה מתלהב ממנו, התלהבות זה דבר מדבק. בנוסף לזה תצור סיטואציות שבהן אתה מעורר אותה להרגיש. זה לא משנה אם היא לא חושבת כמוך, עדיף בחורה משולהבת מבחורה משועממת ומפוהקת עם מבט בוהה בעיניים ופיהוק קטלני. אז על מה מדברים בחורה? זה לא באמת משנה על מה…. זה חשוב איך!

מה היה פה

איך אני יכולה לעזור?​

בשיחה קצרה ללא תשלום, אוכל להבין איפה אתם עומדים ומה אוכל לעשות בשבילכם. אז דברו איתי עוד היום!

אוהבים הפתעות?
מעולה! כי אני אוהבת להפתיע.
בואו לקבל את ההפתעה הראשונה שלכם
בסדרת "הטיפים השווים" בכל מה שנוגע להכרויות, דייטים וזוגיות
תכניסו פרטים ובואו נתחיל...